på tisdag på torsdag...

Det har verkligen varit två tröttsamma dagar för min del. Igår var det alldeles för mkt här hemma, vi skulle grilla, men Glenn höll på att sätta upp vår vägg ute vid trädäcket så han typ brände köttet, jag fick ett samtal från en kille som tydligen hade satt in pengar på mitt konto så fick sitta och krångla med det i typ 1,5 timme...fick sitta i kö till banken och krångla med koder hit och dit...och min pek-telefon ville inte samarbeta...utan den knappade inte siffror själv...därför avbröts samtalen typ 3 ggr. "Det är fint att peka" Kyss mig i arslet.
Det löste sig till slut iaf. Så jävla konstigt...stor sannolikhet att det skulle hända...men tydligen.
Helt snurrig och förvirrad av mitt konto kunde jag heller inte somna sen. Var orolig att han inte skulle få in sina pengar på sitt konto..."skrev jag rätt" "gjorde jag rätt" "förde jag över rätt summa"
Ja jisses säger jag bara!!!!!
Var verkligen inte på humör idag...visste att jag var tvungen att uträtta en del saker...man måste. Vi var och kollade på förskolan "Villekulla" Den passar vår Alfred tycker jag. Trevlig personal och både bra utomhus-inomhusmiljö.
Vi kan fortfarande stå kvar på kö till Östra Lugnet sa hon jag snackade med på telefon. Men sannolikheten att vi får plats där är ganska minimal...det är MÅNGA som vill ha där. Och det är HELT fullt för tillfället. Jag förstår det.
Då blir det inskolning 10 aug isf på Villekulla.
Hjäääälp...jag får fjärilar i magen!
Så jag sitter och kollar jobb...eller snokar och försöker luska ut vilka som ska öppna på samarkand ;)
Kom hem och skulle äta lite, men var helt nere. Kan vara så ibland.
Åkte ner till stan och köpte present till syrran. Hon fyller år i morgon!
Så i morgon ska vi på kalas kl 14 till Ljungby.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jajemän, nu är ni här och har nyss ätit middag. :) Hoppas det var till belåtenhet! ^^

2010-05-13 @ 16:39:23
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0