Nu har kastrullen kokt över!

Man vaknar upp och tänker....idag ska jag hinna med "det och det" dittan och dattan.
Så kommer man ut i köket och vet inte om manska skratta eller gråta.
Min käre sambo skulle nämligen fixa i ordning igår efter vi hade ätit. Han ställde tallrikarna med resterna kvar från kvällens middag på diskbänken. Lät kycklingresterna ligga kvar på diskbänken och lät helt enkelt allt kit vara på diskbänkarna. Det blev ganska tomt på matbordet, men bara nästan...där ligger lite skit som inte ska vara där ändå. Ialla fall...jag sa till honom att "du får ju för faaan skölja av tallrikarna och ställa in i diskmaskinen, vi har faktiskt en sådan" Han gjorde detta efter tillsägelse, annars hade han aldrig gjort det.
Jag satt i soffan och gav Alfred välling och nattade honom. Sen satt jag vid datorn en kort stund, Glenn somnade i soffan och jag borstade tänderna. Det var mörkt så jag gick in och lade mig.
Sen möts man av detta jävla skiten alltså...
Rev bort alla mjölk-kartonger m.m innan jag tog kortet...kom på det att jag
kanske skulle ta ett kort eller flera istället...
Skitig spis är det äckligaste jag vet. Det ska vara rent.
Vem i helvetes mer diskar en KONSERVÖPPNARE I DISKMASKIN???
Det var köket....sen finns det andra ställen att skita ner oxå!
Morgonrock i soffan och de där jääävla kuddarna som ska vara i sovrummet
får bäras in varje dag!
Även kallat soprummet, orkar inte se skiten så jag håller dörren stängd.
Detta är lite av vad som ska kastas, men det finns inte tid...dettaär ngt
man måste göra tillsammans eftersom det är bådas grejer.
Fattar inte att man kan sitta i den här skiten, jag gör det inte!
Denna västen har JAG lagt här. Han tog upp den först idag!
Klädhängaren köpte jag till honom. Konstigt kläderna ligger alltid på golvet framför.
En klassiker, det ligger alltid smutskläder utanför tvättkorgen!
Ska det vara SÅ svårt!
Vad faaaan ska man göra?
Detta har pågått i 5 år! Börjar bli HYSTERISKT TRÖTT på det nu!
Jag får bli lite inspirerad så länge medan ni skriver tips till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0