8 maj

Jag & Glenn har varit tillsammans i 5 år idag ;)
Han hade en överraskning sa han...så får se vad det kan bli...han jobbar nämligen (ovanligt) och kommer hem om en timme. Alfred ligger och sover så gott, han badade innan, jag tände tre ljus inne i badrummet och satte på hans favorit sång och sen badade han glatt.
I veckan åt han en majskrok själv...det såg så roligt ut...han tog tag i kroken och förde den till munnen och bet av en tugga vid sidan ha ha ha...sen gav jag honom en igår med...då tog han den direkt och gapade. Det såg så himla roligt ut. Sen knastrar det, det låter så roligt.
Myskillen...9 månader redan! Glenn har lite svårt att hålla reda på hur gammal han är...han trodde Alfred var 8 månader...SNART...jag säger då det. Man får ha glimten i ögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0