Tisdag kväll

Vad har ni gjort idag då? Sarah och jag gjorde Kotletter med paprika, körsbärstomater och steklök. Serverade potatis till det. Misslyckades med såsen dock, den blev inget bra...för lite sky helt enkelt.
Sen är Sarah allergisk och vissa produkter är ganska svåra att ersätta ibland känns det som så då får man hoppa över de ingredienserna.
Pratade med Glenn innan, han satt på bussen...suttit på den sen klockan 12 idag...roligare kan man ha. Sen berättade han att någon hade råkat slänga luckan till bagaget i huvudet på honom, så han hade fått ett jack. Aj Aj Aj! :(
Saknar honom redan. Nu ska jag kika vidare här och sen ska Alfred ha välling, han sitter här och typ pratskriker bredvid mig. Det kittlar i hans tänder med...de han inte har ännu, som ska komma upp :)
Han har fått en liten tand nere på höger sida, det ser så gulligt ut!
Höres!

Kommentarer
Postat av: Martina

Aj då! Det lät inte alltför kul med ett jack i huvudet! Blödde det mycket eller? Det verkar som du reder dig i veckan ändå med saker att göra. :) Johan ska ju också åka iväg snart, fast till Pite då. Jobbet ska upp till riksgränsen för att åka skidor så Swinto o jag får vara själv hemma i 10 dagar... Seeeegt! Hälsa Alfred! Kram!

2010-03-03 @ 15:18:34
URL: http://smalandstos.blogg.se/
Postat av: haha...

man ska inte va full och slåss med bussen.. den vinner alltid. Buss - Glenn 1-0

2010-03-04 @ 12:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0