onsdag 17 mars

Jag är fortfarande sjuk. Mår inget vidare faktiskt. Det har typ slagit lock för öronen med så man hör inte lika bra som innan. Det blir så när man är tokförkyld. Vaknade upp vid klockan 7 av att Alfred var hungrig och framförallt busig...hela blöjan var full med kiss så det var bara att gå upp. Glenn var på långt möte igår på jobbet, så han var inte hemma försen klockan 22:30 någonting.
Det var lite halvjobbigt faktiskt. Men man måste!
Min mamma var här inne igår en liten stund och tog med Alfred på en promenad...då kunde jag få vila lite i alla fall, så det var bra.
Idag hjälper Glenn mig lite med Alfred. Vågade knappt kolla i spegeln i morse...helt rödsprängda ögon och lite variga. Låter äckligt jag vet.
Ingen feber i alla fall. Men svullen i halsen på höger sida.
Jag hatar verkligen att vara sjuk!!
Hoppas det är bättre med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0