Nu är jag och Alfred hemma igen

Vi har varit hos min mamma & pappa. Sov över där tills idag. Igår rensade jag ut lite kartonger som min syster hade kånkat ner från förrådet. Ska hämta skräpet på söndag...det var Allt från gamla foton (HAHAHA) brev bl a kärleksbrev, foton på gamla killar. Kärleksförklaringar nerskrivna i dagböcker, skolböcker och kladd på dom, hittade även min första mattebok...lite roligt...man fastnar ju lätt en stund och läser och kollar...men sen måste man fortsätta...och ställer sig frågan...kasta...skänka...spara...! Det mesta slängde jag faktiskt ;)
Sparade mina barnböcker. De kan Alfred ha sen.
han har vart lite grinig nu ett par dagar...tror det är en tand till som ska komma upp. Man gnyr och gråter och vill bara in i munnen med fingrarna. Nu ligger han och sover som en stock...kan man göra annat när man haft precis fullt schema den här veckan. Han fick ett fint diplom och en vattenleksak, en grön groda idag med på avslutningen av Babysimmet. Vi simmade 9 gånger totalt av 10 ggr. Så det är jag nöjd över!
Pappa filmade och fotograferade i simhallen, alltså Alfreds morfar :) Ja för Alfreds pappa är ju i Genéve...Daaaaah :)
Han kommer hem någon gång i morgon...eftermiddag. Tänkte jag och Alfred skulle åka ner på stan och gå lite. Tänkte låna en parkering i stan där vi bodde innan...där alla fyllon yrade omkring klockan 02:15 varje fredag/lördag kväll :) En kille hade lagt sig i Glenns bil, (hade glömt låsa den en kväll) och somnat där så när Glenn kom ut på morgonen såg han en kille ligga där...vad tänker man då. (?????) (!!!!) Hans mobil låg utanför ett fönsterbläck...och grannarna frågade om det var Glenns. Tror halva/hela eller 3/4 av huset trodde att det var vi som härjade hela tiden. Ser vi så "härjiga och busiga" ut eller...?? !!
Inte mycket folk vet om en egentligen.
En annan granne tyckte man skulle bo isär (predikade han när jag var gravid i vecka 25 eller ngt då det knappt syntes...och Glenn och jag hade tjabbat om en bagatell på parkeringen) LOL Han trodde även att vi hade juppat på altanen en natt...uj vilka höga tankar en del har om en!
OCH SÅ FEL MÅNGA HAR OM EN!
DET är sjuuuukt roligt!
Nej du ska aldrig döma en människa försen du gått en mil i hans skor!
Den tycker jag säger en hel del!
God natt alla sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0