Jag har blivit sjuk :(

Nu har jag fått känna på hur det är att vara sjuk och ha barn. Alfred är SÅ sprallig, han ligger inte still 1 sekund. Som igår när jag skulle försöka vila mig lite i soffan...då la jag honom i babygymmet med förhoppning att han skulle ta sig en tupplur han med. Men icke. Han ville snurra runt på hela golvet. Upptäcka nya saker och vara på exakt samma sladd som han har varit på nu en vecka eller något. Det slår aldrig fel. Han kryper alltid till den sladden...ska vara och pilla på allt :)
Nu får jag avsluta för han vill nog äta lite nu verkar det som.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Mmm förstår vad du menar. Jag har 3 barn och de har en tendens att vara vakna när vi äldre vill sova.



det är ju jobbigt att vara sjuk och ta hand om en/flera spralliga barn som inte förstår att mamma är trött..



Men har det gått bra??

2010-03-17 @ 08:36:19
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0