Hallå alla brudar!!

...killar med för den delen...vet inte om det är några som läser här bara :)
Idag kommer Sarah och Albin hit, vi ska laga lite lunch och kanske ta en promenad eller något annat kul.
Solen tittar fram idag och det är underbart!!
I veckan som kommer nu händer följande:
onsdag: Promenix med några från Föräldragruppen sen träffa Josefin...får sms:a dig om det...
torsdag: Antingen åker jag till mina föräldrar och stannar tills fredag eller så kanske mamma kommer hit, hon brukar göra det på sin lediga torsdag :D
fredag: Babysim och träffa Helena...hon ska oxå med till simmet.
lördag: Kommer älskling hem, sen ska vi på fest så vi måste ha barnvakt...det löser sig säkert :)
Är du inte medlem på tradera så bli det idag...du har säkert en del att sälja av där hemma...dax att rensa förrådet som alltid till våren ;)
Eller så kan man fynda oxå...länken till Tradera hittar du lite längre ner på bloggen.
Det är helt Gratis! Jag har säkert sålt grejer där för ett par tusenlappar...det är sjukt kul att följa auktionerna.
Jag återkommer...Puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0