Torsdag 28 januari

Jag kan ju inte säga att det har varit min dag...allt har bara gått emot mig...så är det ibland.
Morgonen började med att Alfred hade bajjat i blöjan upp till magen...och jag var redan stressad för vi skulle iväg till BVC...så han fick hoppa i badbaljan illa kvickt innan och på med kläderna...inte nog med det...när man kommer ut har de EJ plogat här så jag får trycka vagnhelvetet framför mig...jag kan meddela att jag fortfarande känner av det i ryggen!! Får ta världens omväg iom att snön lagt sig precis överallt. Så får gå runt...kommer ut på vägen...och ser man på...där är det inte heller plogat! Grattis! Får trycka på igen och känner mig allmänt dum och ARG framförallt...Kommer fram till BVC 1 minut tillgodo, sätter mig genomsvett i väntrummet och kan inte ta av mig jackan pga att jag har så mkt grejer att hålla i.

6 månaders besöket. 69 cm lång, 7510 g väger prinsen.
Hade läkarbesöket med...allt bra MEN...Alfred kan ha allergi eventuellt...kan vara mjölk.
Men vi får se...vi ska till sjukhuset och ta test.
Vilken underbar dag!
Är säker på att ngn tagit Alfeds tossa när jag kommer ut till vagnen efter besöket, letar förbrilt efter den och han börjar skrika i högan sky för det är varmt och han är hungrig!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH...inte det ultimata stället att bli arg heller...hittar tossan...den ligger under hans overall.
Kommer hem och upptäcker att det är hål i förvaringen under vagnen. Kul.
Tror jag fått med allt nu :)

Helena var förbi här med och hjälpte mig med mitt CV och Personliga Brev...ändrade lite och la till lite.



Sen åkte vi ner till stan och kikade lite snabbt. Köpte äntligen Cult Design grejerna till vårt kök.
Kanske ska lägga ut en bild på det...
Blev dock osäker på om jag skulle ha den gröna färgen eller inte....ångest man har ibland...har inte fyllt dom ännu...kanske skulle tagit turkost istället...
Så snygga är dom:







God natt hoppas fredagsmyyyyyyyyyyyyys blir bättre!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

JAG vill GÄRNA veta vart jag ska skicka mitt CV. Håller på o bli totalt galen!!!!

Måste PRATA!!! Puss! ♥

2010-01-29 @ 11:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0