Söndags uppdatering

Ett sent inlägg. I helgen har vi inte gjort så mkt. Var hos min syster & hennes sambo igår. Där åt vi god middag och sen spelade vi Mario Kart...behöver jag säga att jag och Glenn är lika envisa båda två. Båda ville vinna lika mycket.
Idag när vi var på Kvantum och handlade lite så mötte vi Hanna, Johan och deras Ebba. Så himla roligt att se henne. det var jätte länge sen sist. Sen hittade vi Icas "Cook & Eat" Stekpanna...de hade fått in den nu igen...stod på lappen att den skulle finnas i butik i morgon igen...men tydligen så hade de fått in den nu i helgen...så jag snodde åt mig en snabbt som ögat! Jag menar har den fått högsta betyg i Plus av Sverker så har den... ;)
Förresten ska ju Sverker sluta i programmet Plus nu! Undrar vem som ska ta över. Blir en svår roll att ta.
I morgon ska vi till sjukhuset 08:30 och klockan är nu 23.20...ja det var ju smart...hade typ glömt att jag skulle gå upp tidigt i morgon. Vi ska till en Dietist med Alfred. För att få lite råd och tips om hur han sa äta nu när han inte tål mjölkprotein. Egentligen skulle vi gått den 15 mars i grupp med andra...men jag kände att jag ville dit tidigare plus att det är bättre att ha en egen som man kan prata med och få råd ifrån.
Vid klockan 11.00 ska Alfred och jag till BVC.
Sen åker Glenn till Genéve oh är borta hela veckan så jag blir ensam hemma med Alfred :(
Men det går nog bra!
Då kommer jag nog blogga lite mer...så håll ögonen öppna.
God natt

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men du tjejen, då har jag en jätte bra idé. Eftersom du ska vara ensam, så kan du komma bort till mig på fika på onsdag. Vad sägs som det?

2010-03-01 @ 19:06:41
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Martina

Du får ju hälsa på mig om du känner för det. Dock jobbar jag ju i veckan... :/ Du kan ju se vad du känner för. Kram!

2010-03-02 @ 12:25:57
URL: http://smalandstos.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej!!det var jättekul att träffa er, och ja vad längesen det var. Men jag håller koll på er här!! kram kram

2010-03-02 @ 19:00:59
URL: http://tegnergatan3.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0