Onsdag

Hej bloggen ... ha ha.. :) Nej så kan jag ju inte börja.
Heej :)
eller...tjenis.
Whatever...här sitter jag och skriver...Alfred sover...han blev trött av att se sin mamma springa omkring och städa...så skönt att ha det gjort! Man måste städa ganska ofta har jag märkt när man är hemma och inte jobbar.
Man drar runt dammet och sen skitar man ner ganska mkt. Helst i lilla hallen oxå med barnvagnen när det är sånt här väder.
Men det är bara ett i-landsproblem..ingen big deal :)
Håller på och kokar potatis tills i morgon kväll...rätt skönt att förbereda lite ibland.
Tänkte göra dillstuvade potatis om någon undrar...
Annars händer nog inte så mkt ikväll...det blir lugnt...hände en liten tråkig sak under dagen...inget jag ska gå in på för det är för privat.
Jaha vad ska jag skriva nu för att styra upp detta inlägget då...
I morgon kommer min mamma in...inte så lite tidigt heller...vid klockan 9...hehe det är tidigt för mig iaf.
Eftersom jag ska vara klar och redo för att åka ner på massage...den börjar kl 10 men man måste ju vara förberedd på att vad som helst kan hända så att man inte blir stressad...vilket jag oftast blir om jag ska iväg någonstans...och det känns inte kul alls. Innan var det inte så när man bara hade sig själv att tänka på...det blir definitivt annat när man fått barn. Det kan jag skriva under på :)

Nu ska jag kika lite på nätet här... Återkommer med mer senare kanske :)


Kommentarer
Postat av: Jouline

Naw så gott han ligger där, så söt :)

2010-03-01 @ 23:47:46
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0