Nu är det februari

En månad har gått på det nya året, och det kommer bara mer och mer snö...underbart....Nej, det tycker jag inte. Nu vill jag att våren ska komma...så man få vårkänslor och får byta till de härliga pastellerna.
Ta fram grillen och hämta våra nya utemöbler som vinterförvaras i en butik här...(hehe vi hittade de förra året ganska så sent så vi fyndade kan man säga ;)
mmmm, vad jag längtar!!
Idag har jag strukit jättemycket tvätt...och även kastat in ny. Det blir mkt med en bebbe i hushållet.
Snart ska jag börja göra middag, det blir fläskpannkaka ikväll...med mycket bacon som Glenn vill ha...ha ha...annars tycker han inte det är gott.
Ska försöka sätta mig oxå och skriva i "bebisböckerna" vi fick på Alfreds dop.

Nu är jag hungrig...skulle bara slänga in ett inlägg här...var så längesen sist nu...jag får bli bättre på det kanske.

Grattis till Nathalie & Sebastian som fick en son, Jonathan. *Kram från oss*



Lite bilder på vår glada prick...















Kommentarer
Postat av: Martina

Hej du! Det var mysiga bilder du hade tagit! :) uppdaterade min blogg jag också, fast igpr. Var ett tag sen man gjorde det senast. :-S Så ni har också haft fläskpannkaka denna veckan? :) Vi gjorde det igår, idag blir det torsk m potatismos. Kram!

2010-02-02 @ 20:40:21
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0