Idag är det torsdag, men snart fredag :D

Var på sista föräldragruppen idag...men som vanligt så går knappt hälften in vad hon säger för Alfred sitter och pratar hela tiden och kan inte sitta still en sekund..han vill titta på allt och hoppa upp och ner...sitta...stå...sitta stå...upp...ner...ja, man kan ju säga att jag är ganska trött sen ;)
Sen vet jag inte om det har gett så mkt...det enda som vart bra och kul är spädbarnsmassagen.
Tycker inte om att en del ska visa sig så himla "duktiga"..."nu kan ----- göra så här" alltså vem bryr sig egentligen, inte jag iaf blir bara så extremt störd. Men om någon frågar om han kan sitta eller krypa eller svära så säger jag väl antingen "Ja" eller "Nej"
Det ligger inte i mitt intresse att veta vad andra barn kan och inte kan...
Sen tycker jag att en del är så j-vla oroliga i onödan...Nej jag orkar inte ens skriva det här.
Äsch jag är väl inte lika öppen som en del andra...jag är bara öppen mot de jag känner.

Funderar allvarligt på att gå till en BRA frisör snart...någon som känner någon eller??? För min färg har typ försvunnit i håret...så j-vla klen färg...jag är van att nästan ha det svart.
Men så är det när man går till en ny frisör som inte känner en.
Hon vet ju inte hur man sett ut innan...jag kom ju dit när jag såg ut som ett vrak efter graviditet och förlossning och med sömnlösa nätter med mera...håret var inte i form.
Så de är ju inte lätt för henne att veta vilken stil man hade innan...men iaf...säger jag att jag vill ha det mörkbrunt och LILA färg bak i nacken, alltså i underhåret...så vill jag ju för he... att det ska synas med...Nääää, det här var det vekaste jag skådat.
Färgen är ur och luggen fick de klippa om...och jag är ändå inte nöjd...vill ha en "cool lugg" och ingen meslugg som hon klippt...
Usch jag känner mig på stridstigen nu...men det går lätt att skriva iaf...det bara flyter på...jihaa...
Men alltså den där lila färgen undrar jag vart den tog vägen...i avloppet förmodligen...för helvete jag vill ha en stark färg!! Som viftar fram när man svänger till med håret!!

Nä, jag behöver något starkt snart! Och då menar jag drickbart ;)

Jag tror jag ska leta upp en bild på nätet på både lugg, klippning och färg...det lättaste är väl att säga att såhär vill jag se ut!
Där har jag det!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tråkigt att du blev missnöjd med håret. Jag tycker det såg jätte bra ut på bilden. Jag går på Carpediem hos Caroline. Henne kan jag VARMT rekommendera =D

2010-02-11 @ 18:08:28
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej... stark lila.. Stargazer eller Manic Panic. Toning som håller 6-8 tvättar men vill du bättre på den lila så köp Revlon hårinpackning med färg. Men egentligen ska det va på blekt hår. men det funkar på mig... dom röda nyanserna då. :) Kramar

2010-02-11 @ 21:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0