Fredag :D

Det är den mysigaste dagen på hela veckan tycker jag.
Snart kommer Helena hit, vi ska laga lite lunch och så. Sen vid klockan 3 är det babysim, då ska Glenn hoppa i bassängen för första gången med Alfred.
Jag har batteriet på laddning till kameran...den får man ju inte glömma ta med sig. Jag ska såklart med hoppa i bassängen, det är ju för tusan 34 grader ;)
Ikväll ska vi ut och äta med Adde & Hanna...får se vilka mer det blir. Alfred får vara hos sin farmor & farfar denna gången.
I morgon ska vi hem till mina föräldrar på middag, min ena syster & hennes sambo är där oxå, sen tror jag mormor och farmor skulle komma med.
På söndag så hade jag tänkt att vi skulle se "luftslottet som sprängdes" Jag vill verkligen se den, det har inte blivit av bara.
Men ska se till att boka den nu!


Kommentarer
Postat av: Ewelina

Vi måste för tusan ut o äta snart!!!

PUSSAR O KRAMAR!!!

2010-02-12 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0