Dagen efter Alla Hjärtans Dag

Vad gjorde ni igår? Vi tog det ganska lugnt. Var på Media Markt och kollade bärbara datorer på eftermiddagen. Tror jag ska köpa mig en Apple MacBook.

Bilden tagen från www.apple.com

På kvällen var Glenn & jag och såg "Luftslottet som sprängdes" ÄNTLIGEN! :D Den var riktigt bra!
Älskar de filmerna!
Så ni som inte sett den, gå omedelbart och se den ;)

Ja det är måndag idag, den roligaste av dom alla...eller inte. Jag har diskat glashyllrona i kylskåpet för det hade runnit rödvin ända uppifrån och ner...så det avr mindre kul...men nu är det iaf superfint och rent där inne. 
Passar bra eftersom vi ska handla lite mat ikväll.
I morgon ska vi till sjukhuset med Alfred kl 13 för att kolla om det är något han inte tål. Kan vara mjölk eller ägg sa dom på Bvc, men det visar sig i morgon.

Kommentarer
Postat av: Martina

Mmm... Mac. :) Bra datorer!

2010-02-21 @ 22:32:39
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0