Babysim

Idag har jag & Alfred träffat Helena och hennes hundar, Viggo & Svante. De är för söta!
Jag har köpt flip flop sandaler...som ligger helt rätt i tiden nu...hahahaha NOOOT...Nej, men jag har dom i simhallen...tycker det är så vidrigt äckligt att gå på golvet där när det ligger diverse avflagnader och sockludd från smutsiga svettiga fötter. Jag kanske är fjantig, men jag vill inte ha en vårta till...kommer ihåg när jag hade det som...10 åring kanske...och mamma skulle ta bort dom...jag var på väg att svimma nån gång nästan för det gjorde så fruktansvärt ont.
Så passa er...använd sandaler när ni är i simhallar!
Var inne på Stadium och köpte dom...Teresia letade fram dom inne på lagret åt mig...kanon! Vi tog en liten pratstund med, var så länge sen sist.
Åkte sedan vidare till Plantagen och skulle försöka hitta genomskinliga krukor till mina orkidéer...men det gick inte så bra...hittade inga jag tyckte om. Ska kolla på stan i morgon.
Helena & Jag lagade lite mat hemma hos mig och sen fick Alfred bli matad av Helena för första gången, majspuré älskar han! mmmm mums. Det gick jättebra.

Nu ligger han och sover...vi har varit på babysim som vanligt på fredagar.
Han var uppe i varv idag...plaskade som tusan och skrattade och hade sig...jättemysigt när det är så.
Så jag förstår att han är heelt slut nu.
De säger ju att de blir lika trötta som en vuxen människa som sprungit ett maraton...så man förstår ju att de blir trötta...





 

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad söt han är när han äter majspure'!! :D Jag har ju kvar din julklapp. Får se till att göra en ansiktsbehandling eller hudanalys snart. :) Hade säkert behövts. just nu är jag o swinto hemma i sävsjöström medan johan roar sig med martin i helsingborg. Kram!

2010-02-06 @ 13:35:20
URL: http://smalandstos.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tjena tjejen!

Förlåt har missat att svara på din kommentar.

Ni får jätte gärna komma förbi i veckan. Är ledig tills på fredag kl 15 =D

Slå gärna en pling innan ni kommer, så att jag är hemma.

2010-02-09 @ 12:11:01
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0