Alfred är 6 månader idag



Min lilla skatt är 6 månader idag!
Jag förstår knappt vart tiden har tagit vägen. Men det går inte att beskriva hur underbart det är att ha barn!
Han gör framsteg hela tiden. Som idag så upptäckte jag att han kan sitta utan stöd...han var verkligen duktig på att hålla balansen.






Sen skulle jag ge honom potatismos för första gången tänkte jag...men då såg jag att han hade somnat i matstolen...oxå för första gången...så idag har det hänt grejer :D




"Men mamma jag vill sova!"


Pigg & Glad igen!

Snart ska jag göra kotletter m potatis, sås och grönsaker. Älskar husmanskost.
Nu är det förkväll...älskar det oxå! Brukar alltid titta på det, Tack för att dom sänder ngt bra program när man är hemma. Nu kommer man ju ändå inte ut...först NU plogar de bort snön utanför vårt boende...igår var det helt tjockt och hela dagen idag...fick trycka fram barnvagnen idag...så nu har jag ont i ena skulderbladet.
Hade ont igår med så detta gjorde inte saken bättre!

I morgon ska jag på ansiktsbehandling, där allt ingår. Fick det av älskling! Så det ska jag verkligen unna mig! Denna gången testar jag Beauty House http://www.beautyhouse.nu/
Gjorde Pedikyr i förra veckan, underbart! Hos Gudinna Spa http://www.gudinnaspa.se/

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hade ingen aning att Alfred fyller 6 månader idag! :-O Du får ge honom en kram från oss. :) Förresten, funderar på att åka hem till mamma o pappa i helgen. Johan ska till martin i h-borg så jag o kisse åker på besök hem istället. :) Kram!!

2010-02-03 @ 19:03:10
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0