Ansiktsbehandling :)

Idag har jag varit på ansiktsbehandling. Min mamma tog hand om Alfred under tiden.
Det var jätteskönt att komma iväg lite och få bli ompysslad.
När jag kom hem stod Alfred & mamma och tittade i fönstret, och Alfred riktigt hoppade när han såg mig..!
Log och skrattade mot mig. Skönt att se :)
Köpte även Md Formulations ett litet kit med rengöring, scrub, cream och lip balm.
Men jag vet inte ännu om jag ska börja använda det...eller om jag ska testa Dermalogica istället.
Är det någon av er läsare som har testat de märkena?
Tyvärr är det bara Kicks i storstäderna som har de märkena.

Jag känner mig jätteren i ansiktet nu..men trodde ett tag att hela näsan skulle gå av som hon tryckte på porerna där...aaaaaj. Men ska man bli fin får man lida pin. Kände mig mörbultad ett tag och tänkte att jag inte kan visa mig på hela dagen nu...sen la hon på en ansiktmask med en pensel, men innan dess la hon som ett nät över ansiktet...jag kände mig hur dum som helst...haha..låg där och log under den trånga masken och skulle vart kul o se hur man såg ut egentligen!!

Hon plockade även ögonbrynen jättesnyggt på mig...hade ju vart hos frisören för en vecka sedan...men tydligen så vart hon inte så bra på att forma brynen, det blev bra nu iaf :D

Fick även lite ID bare minerals foundation i ansiktet...väldigt mjuk, men inget för mig.
Jag gillar när det är rinnande konsistens att jobba med.


Men åhhh...jag får alltid sån ångest när jag har varit på någon behandling eller ngt...för då känns det som man måste rensa hela badrumsskåpet och införskaffa sig nytt...för "det märket kan du inte kombinera med något annat" eller "Den produken ger inte tillräckligt med fukt för din hy" bla bla bla...Ibland känns det som man blir påprackad en massa bara för att de ska tjäna pengar!

I morgon kommer Helena hit och sen ska Alfred och jag på babysim!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0