Lördag 10 april

I dag ska vi ner till stan och shoppa lite tänkte jag. Ska dra med mig Glenn ner. Vi har lixom inte varit på stan på flera månader ihop nu, så det är dax nu! Blir inte att man är där nere nu när man inte bor i centrum längre.
Vi har köpt en ny bil nu iaf, en bil jag kan ha i veckorna.
Jag hade hoppats på lite sol idag, men icke.
Alfred ställde sig upp för lite sen...den 29:e mars var det visst...så några dagar innan han blev 8 mån...
Rätt som det var så hade han ställt sig upp...det var jag inte riktigt beredd på kanske...
Tappade balansen och slog i huvudet... :(
Han lugnade sig efter ett tag...
Sen var allt som vanligt igen :)
Nu sitter han och skriker höga läten...det luktar visst lite...dax att dra.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad duktig han är!! :D Har lagt upp några av bilderna jag tog av honom när vi var hos er på påskmiddag. Han var ju hur glad som helst då också. :) Det är en väldigt glad unge ni har! :D Kram!

2010-04-14 @ 17:19:53
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0