20:e april

Ska kanske skriva av mig lite här. Var ju ett tag sen sist nu. Blir inte så ofta längre, jag vet inte varför. Har inte haft någon lust, sen är det svårt att få egen tid framför en dator när man är mamma-upptagen. Tänk om man kunde vart mamma-ledig istället ha ha det hade vart skönt ;)
Jag vet inte om jag har en ovanligt pigg och glad bebbe...Alfred har aldrig varit sjuk...inte ens förkyld. Jag ska absolut inte klaga...men det brukar ju alltid dyka upp något. Ni behöver inte säga "vänta du bara" för jag vet väl att vartenda unge bli sjuk förr eller senare...tycker bara det är så coolt att det ändå gått 8 månader utan minsta sjuk.
Det enda som har vart, är när han fick spruta...då fick han feber över natten. Helt normalt.
Nu vaknade Alfred...så det blir inte mer skrivet. Så är livet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0