Vad hände den 21:a egentligen?

Sitter här som ett litet frågetecken och undrar varför jag hade så många besökare just den dagen? Hmm...folk som jag inte ens känner har vart här inne...men ni är så välkomna ;)
Kanske tillför er ngt, vad vet jag.

Denna veckan har det inte hänt så mycket hittills...men kan uppdatera er med att vi ÄNTLIGEN har hittat vårt köksbord och 4 skinnstolar nu! Weeeei ;)
Det blev ett på EM...kostade inte lika många pengar som det gjorde på Mio...(hmmpf de hade ju prishöjt bordet och trumpetfoten med till på köpet...PLUS att stolarna hade utgått...NOT Nice)
Så vi gick till konkurrenten några meter bort och hittade typ samma bord och stolar för en mindre slant!
På fredag kommer de stå i vårt kök! JIPPIE!
Plus att vi var på Bror Pehrssons möbler i Alvesta och kikade med...där hittade vi ett soffbord...(tror jag iaf)
Vet inte dock om det passar med ett vitt högblankt hos oss?!  Vad tror ni?
Vi har ju svart tv-bänk, svart skinnsoffa...ett ekbord med 6 svart/bruna skinnstolar, 2 vitrinskåp i ek...
Och jag veeeeeet, ni behöver inte tala om för mig att det kommer bli repigt, jag VET ;)
Som vanligt så krånglar det mesta vad gäller teknik här i hemmet så även denna gång...lyckas med det mesta ibland...den stationära (heter det så fint eller...) har internet slutat fungera på...för jag råkade radera ngt lösenord som man behöver för att logga in...skitsamma :D
Den bärbara är seg som kola..men det gååååår ändå...MEN denna datorn vill inte installera ngt som gör att jag kan överföra bilderna från mon mobil till datorn...givetvis hade jag bilden på bordet i mobilen med.
Oj vilket flyt! Jag kanske lyckas senare, vem vet ;)

Nu ska jag gå till affären och köpa havregryn, ska göra chokladbollar...tror det var minst 3 år sedan jag bakade det. Om inte mer...kanske 4 år sedan...hmm...eller 5...ha ha...helt ärligt!
Sara & André kommer hit och hälsar på ikväll, ska bli trevligt!

Innan affären så vill Alfred äta...han är lite otålig just nu så jag får skynda mig...













Nu är det dax att dra som du kanske kan se ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Tack så mycket! :D

2009-09-23 @ 17:27:03
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Ewelina

OJ vad stor han blivit alla redan lilla plutten!

Dags att vi ses snart tycker jag!

Puss o Kramar

2009-09-23 @ 22:41:35
URL: http://ewowilolinonaaa.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej! Kolla gärna in på min blogg och lämna ett spår efter dig om vad du tycker eller något annat intressant! :) KRAM

2009-09-24 @ 13:36:31
URL: http://sandrhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0