Vilken hemsk natt :(

Tog en liten paus nu från städandet...jag menar golvet måste ju torka här innan jag kan fortsätta...jag har stängt in mig...fanns väl en tanke med det oxå ;)

Inatt drömde jag en riktig mardröm! jag var så rädd när jag vaknade så jag väckte Glenn och la mig hos honom..uuusch. Den handlade typ om att vi befann oss i ett hus där det var fest och där var 2 personer som var mördare...de hade redan hunnit mörda runt 30 personer eller ngt på festen...och låst in i 3 olika rum som hade glasdörrar...när jag passerade en så kollade jag in och såg döda människor...jag kunde då öppna dörren...men de smarta asen bestämde sig för att blocka dörrarna så man inte kunde öppna dom...bara kolla in lite. I samma veva så var det en av dom som kollade jättekonstigt på mig, precis som att det var min tur...Glenn blev skitförbannad och smällde till honom typ och satte sin halstablett (?) i halsen...jag vände mig om och sen var han borta. Jag sprang runt i huset och hittade ytterdörren som stod öppen (?) Jag högg tag i en kille som hade överlevt och sa att vi måste springa nu...han kunde inte springa han var som en degklump och jag började få lite panik att mördarna skulle jaga efter oss...sen fick han fart på benen...och sprang...jag däremot kunde inte röra på mig...jag tog verkligen i men kom ingenstans!!!
Vi blev räddade av en kille på motorcykel som undrade vart vi skulle...tydligen skulle han till Öster (?) Och jag skulle ju till Hovshaga...grejen var den att när jag kom hem så var det samma hus som jag nyss hade vart i (?) och mördarna hade stuckit och liken låg kvar...och alla sa att jag INTE fick ringa polisen för då kunde jag bli skyldig till allt...
Ja vilken soppa säger jag...VARFÖR drömmer man så jädrans konstigt ibland för????
Har en bok som handlar om drömmar här hemma...som jag brukar kolla i där man kan slå upp olika ord och se vad det betyder...

JAGAD: Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig.

SLAGSMÅL: Denna dröm betyder oftast förändringar. Visar också på inre oro och frustration.

SPRINGA: Har du svårt att springa i din dröm, betyder det att ditt självförtroende minskat. Springer du mot något är det ett gott tecken, men springer du ifrån något väntar problem.

VAPEN: Varnar för att du blir orättvist behandlad.

DÖRRAR: En korridor med många dörrar visar din obeslutsamhet vad gäller hur du ska ta nästa steg. Även en osäkerhet om vilken väg man ska gå. Är alla dörrarna stängda kommer du att möta hinder.


DÖDEN: Om du drömmer att du dör, så kommer ditt liv att förbättras. Om någon annan dör så förutspås en födelse, ett bröllop eller en vinst. Döden symboliserar framgång, frihet och lycka.

Lite kortfattat...finns mer att läsa om det.

Min dröm om döden var alltså inte så farlig som den verkade...


Kommentarer
Postat av: Josefine

ja man kan drömma riktigt konstiga drömmar. Skulle du vilja kolla upp om man drömmer om ormar, va det betyder?

Vi flyttar till den nya lägenheten 1/10 =)

2009-09-17 @ 15:31:42
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0