Namngivelsedag

Idag har vi varit på "Namngivelsedag" det kallas det istället för att ha dop tydligen.
Det var min kompis Sarah och hennes Sambo Johan som namngav deras son Albin.
Det blev god taccopaj, sallad, bröd och sen tårta. Mycket gott! De hade även fixat tipsrunda...tänkte direkt att nu gäller det att man kan sin sak här...frågorna handlade nämligen om Sarah, Johan & Albin... :S
En del var faktiskt lite kluriga...tänkte att jag iaf måste klara de 3 viktigaste frågorna..."När föddes Albin" "När träffades Sarah & Johan" "När skrattade Albin för första gången med läte" Den sista frågan hände nämligen när de var hos mig & Alfred och hälsade på :D Pinsamt om jag inte skulle klarat och svarat på den haha. Vet inte hur många rätt vi fick Glenn & jag men vi prickade en del iaf ;D
Så typiskt att Alfred skulle bli hungrig när presentöppningen var...men så är det ;)

Hmm...läste nyss på blogg.se om en tjej som har fått svininfluensan...usch det låter inget vidare...och jag blev lite nervös för jag blev förkyld i förgår natt och har ont i halsen...feber vet jag inte om jag har...brukar för det mesta bara ta tempen när den ligger på sådär 38,8...alltså nästan 39...för det är då jag börjar tänka på "att jag måste banne mig ha feber...bäst att kolla vad den ligger på"
TÄNK OM JAG FÅTT GRISSJUKAN JAG MED!!!
Nej...det har jag säkert inte fått...men jag blir lite uppstressad av att läsa allt ibland...och det kan ju faktiskt hända att man blir smittad.

Nu tror jag att jag ska fråga gubben min i huset här vad vi ska äta ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0