Helgen

När folk frågar oss vad vi gjorde "i helgen" eller "igår" så måste vi tänka efter sådär 10 sekunder...för alla dagar är den andra lik med vår plutt...nästan iaf...ni kanske förstår vad jag menar.
I går var vi hos min mamma & pappa, mormor fyllde 83 år så vi firade henne där med god potatisgratäng, skivad kassler och grönsallad. Det var mums kan jag säga! Efterrätt Äppelpaj m vaniljvisp.
Alfred var hos mormor & morfar för första gången...han ville var med oss hela tiden...tycker inte om att ligga ensam. Vi tänkte att vi skulle lägga honom i soffan ombonad med lite sköna kuddar och sitt täcke...men icke...då började han gny efter sådär 3 tuggor av maten. dt var bara att sätta honom i bilbarnstolen vid bordet så han kunde se oss och höra oss! Han är en riktigt social pojk!
Jag & Glenn höll på att frysa ihjäl by the way...det är ju kallt ute på landet...och sen att de har vartenda fönster öppet gör inte saken bättre...knäppgökar! Hur tjockt skinn har dom egentligen...gaah. Till på köpet var både jag och Glenn riktigt fökylda sen innan...

Min syster & pappa tog massa foton som vanligt! OCH SOM VANLIGT GLÖMMER JAG KAMERAN HEMMA!
Men jag får helt enkelt kopiera lite av deras...om det nu var några som blev bra...tycker jag gjorde fula miner på de flesta korten ?? Till slut blev jag så flamsig när syrran skulle ta så många kort ett tag så jag bestämde mig för att "posera" "En dagens Outfit" Bältet från Jc...linne från gina...und so weiter...eller något ha ha medlite ljus och blond röst...kände mig verkligen löjlig, det är inget för en bloggare som mig att lägga ut...det är inte min stil. Vad f-nken gubbar jag har ju inga snygga märkeskläder att lägga ut här heller och skryta om så det får vara helt enkelt. Har ju bara trista utslitna nu kvar efter gravidmånaderna och myspys från förlossningen och tiden efter...haha. Så kan det vara. men det ska bli kul att få inhandla nya nu...höstkläderna brukar ju vara så mysiga och snygga med!
Kom förresten i mina finbyxor igår...där är det verkligen inget som går att töjas ut som Jeans..antingen går man i dom eller inte. Igår lyckades jag. Det gjorde jag inte för en vecka sen...jag listar ut att det var promenaden på 2 timamr med Sarah som gjorde susen...hehe.

Nu ska jag byta blöja på min älskling här, smällde några ggr i brallan för att tag sen... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0