Vad ska vi göra resten av dagen/kvällen?

Jo min storasyster och hennes Sambo kommer till oss strax, då ska de fota oss :)
Känner att vi måste sätta in bild i smp snart...vi har inte gjort det ännu, och vi vill ju det innan det blir "försent"
Så nu ska vi ut i skogen här och ta lite kort. Det blir á naturelle förhoppningsvis, gillar inte krystade bilder.
De gillar ju att leka med sina kameror så varsågod säger jag då.
Sen efter det så ska vi laga lite middag här och kanske bara kolla lite på tv.
Ska leta lite recept på internet tänkte jag om jag hittar något.
Ska klä om lilla påsen här hemma med :)









Det var lite bilder på vår skatt :)

Kommentarer
Postat av: hanna och Ebba

Hejsan!!

vad stor han har blivit och pappa upp idagen!! åtminstonne på dessa bilderna!!

kram kram

2009-10-26 @ 10:19:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0