Vad ska ni göra ikväll då?

Det ska visst bli storm har dom spått...det verkar vara standard i Sverige nu för tiden. Ingen snö, ingen sommar bara regn, kallt...och storm då.
Yes.
Tur man kan ha myskväll då ;)
Vi ska göra Flygande Jakob m ris och sallad ikväll. Ska strax iväg och handla mat.
Igår när jag handlade så tyckte jag min korg såg ganska komisk ut i slutet...det var Broccoli, blomkål, kassler, mjölk so far soooo GOOD...sen när man kommer närmare kassan så blev det en påse godis (dock inte så mkt FAKTISKT) och en 50cl coca cola...ja alltså jag blev TOKsugen på cola...jag slutade dricka det när jag blev gravid...har druckit det vid kanske 4 tillfällen efter förlossningen...så min kropp kände att den ville ha det igår ha ha ha...går det att vänja av en kropp mot sånt egentligen? Glömde att jag tog en påse ostbågar med...fast att jag inte var sugen sen...så den ligger här oöppnad.

Min gosse ligger här bredvid i soffan och sover nu...man blir trött av att äta och skratta ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0