6:e oktober

Det har inte hänt så himla mycket mer än att Alfred växer duktigt. Nu har han strl 62 i body.
Älskling ska komma hem snart med mat...vi äta lunch ihop...han lär väl mysa lite med Alfred med ;)
Jag ska skriva receptet på min bjudmat från internet som jag ska bjuda på fredag.
Håller på och tvättar, blir en hel del nu. Ska även slipa till extraskivan till vårt ekbord och olja in det. Det blir fin fint.
Bror Perssons ringde och sa att vårt soffbord hade kommit hem...så det ska vi hämta ngn gång...kanske ikväll :D
Ska ta lite kort kanske och lägga ut så ni får se hur det blev med köksbordet och soffbordet sen...
Eller får ni pallra er hit, allt kan man inte få reda på här ju ;)
Föräldragruppen börjar i morgon oxå...ska gå...men får se om jag fortsätter för jag är inte mycket för sånt där när man har kafferep och jämför varandras ungar.
Kanske träffar man någon trevlig människa.

Nu kom älskling med mat...tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0