Satt och lipade idag...

typ en timme fram och tillbaka...VARFÖR undrar du nu kanske...
Jag satt och letade låtar till dopet vi ska ha och jag hittade ju så fina låtar med så underbara texter så man kan ju inte hålla tillbaka tårarna.
Jag menar...har alla glömt att Niklas Strömstedt har så fina texter???
Lyssnar man inte på texter utan bara på om det låter bra nu för tiden? Det känns så iaf...
Kommer givetvis inte avslöja vilka låtar jag hittade...det får ni se ni som kommer på dopet...
När det blir...ja det vet vi nog i morgon...har pratat med en prelle nu...
Denna låten är ju rätt fin faktiskt...




Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken dag blir det nu då? :) Har precis suttit o sjungt o spelat gitarr till Strömstedt´s "Vart du än går". :) Kram! (PS: har FAKTISKT uppdaterat bloggen nu. :) )

2009-10-28 @ 21:25:07
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0