Lördag 3:e oktober

Vad ska ni göra idag gott folk?
Jag hade tänkt att vi skulle åkt till min syster och hennes sambo och hälsat på...tänkte att de skulle tagit lite kort...men det blir inte alltid som man tänkt sig...att det regnar är väl det minsta problemet just nu...det råkar vara så att Glenns ansikte inte är så sött just nu...alltså jag tror aldrig vi kommer med i tidningen med bild...jag skiter i det snart.
Han var i Malmö igår på bilhandlarträff...och det är som alltid när det bara är grabbarna som ses...mycket dricka...men det var väl inte drickat som var boven i dramat denna gång...eller jag vet inte...det brukar komma fram om någon månad eller så...
När de skulle åka hem var chauffören tvungen att bromsa för ett vildsvin...och Glenn hade tydligen legat i sätet och ramlat ner på golvet (ja de åkte ngn typ buss eller ngt) slagit i näsan rejält och fått två jack nedanför ögat.
Ja vad ska man säga.

Kommentarer
Postat av: Martina

2009-10-03 @ 20:33:26
Postat av: Martina

men! Det var inte lätt att göra ett inlägg via en iphone vill jag lova. Därav att det embart blev mitt namn som hamnade som kommentar. :-S Blev lite hastigt o lustigt svar på ditt sms idag ang att ni ville komma hit på besök idag lördag. Vi har haft johans mamma, bror m fästmö + syster m systerbarn på besök här idag. :) Lagade god mat o fikade väldigt platta kakor.^^ Tråkigt att höra att glenn skadat sig. Det läker väl snart. :) Ni är ju välkomna ut hit på besök när ni vill, bara vi hinner förbereda oss på besöket innan vad gäller mat o städa. ^^ fota idag hade nog ändå inte varit så lyckat pga regnet... Typiskt höstväder. Vi får höras framöver o se om vi inte kan ses nån dag. Kram! :D

2009-10-03 @ 20:43:41
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0