Lite Nostalgi...

Detta tittade jag alltid på när jag var liten...såg vartenda avsnitt, fråga min mamma ;) 



Älskade att se alla avsnitt av Alfons Åberg...läste sen alla böckerna när jag kunde börja läsa.
Tycker detta avsnittet stämmer bra med min lillasyster som "skulle bara"
 

Min storasyster och jag älskade Trasdockorna...remember ;P Texten är ju bra om man lyssnar, inget barn skulle bli mobbat. Det tänkte man ju inte på då...men nu är det ju glädjande att man fick se så bra program...


Tippen såg väl alla!!!



Sen blev man lite äldre, då var det Bullen som gällde...
 

Undrar vad Alfred kommer att titta på för program när han börjar intressera sig!

Känns som att det var roligare program förr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0