Helgen har vart toppen!

Helgen har varit underbart mysig och rolig. Kalmar var jättefint, förutom att det nästan alltid blåser kallt där...men man överlever ju ;)
Vi gick i stan och kikade runt lite...hittade såklart lite kläder till Alfred. Men köpte även ett par snygga skinnhandskar till mig själv och en mys-mössa :)
Mycket mer än så blev det inte handlat. Men vi åt på Stekhuset sen och det var hur gott som helst.
Jag åt Fläskfiléplanka...Fläskfilé med spritsad potatis, rödvinssås, bearnesås och bönor och tomat på. Den ger jag högsta betyget. Sååå gott! Glenn åt pepparstek med klyftpotatis, han tyckte oxå om sin mat om någon vill veta :)
I morgon ska alla 3 tillbringa lite av dagen ihop...iaf till kl 15 eller något sånt. Nice! Men vi behöver fixa och dona lite i både förrådet här inne och ute...där det mest bara blev inslängt alltihop som vi inte visste vad vi skulle göra av i alla hast när vi flyttade in...och samma helg fick vi ju åka till förlossningen...så det blev lite uppochner med hela flytten här...men så är det...vi var ganska beredda ändå.
Alfred måste ha mer kläder med...rensat ut alla för små kläder...han har strl 62 nu...han kan nästan ha 68 i bodys...det är från 4 månader....ja jag veeeet jag har grädde i pattarna eller ngt. Nä så kan jag ju inte skriva...mamma o pappa brukar ju tjyvläsa här vet jag ;P
Vad händer i veckan då? Ja, alla dagar är detsamma för en annan...men ändå inte den andra lik...om du fattar.
Men i morgon blir vi alla 3 här hemma...tisdag träffa Sarah...onsdag promenix med tjejerna i fg och babymassage...torsdag träffa Josefin om hon kunde då...fredag...det är dax för fredaaaagsmyyyyys...skämtar bara..så långt har jag inte kommit i planeringen ännu...vad som helst kan ju hända så man ska ju inte planera för mycket...nej men vad dum jag är som "nästan" glömde att ÄLSKLING fyller ju år på FREDAG! Ja, det blir nog fest hela helgen då kanske...ja så ser min vecka ut..kul som ett cykelhjul!

Nu har Alfred ropat här typ 5 minuter på att han vill ha sin mat som jag sitter inne med...så jag får gå och göra det jag brukar.

Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja lite kommiskt va det allt. hehe

Jag kan tyvärr inte på torsdag, jobbar 8-21 =(

Men jag kan tisdag och fredag =D

Fest, det låter roligt hehe



Ha en bra dag!

2009-10-26 @ 07:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0