Dop-planering ikväll!!!!

Min blogg är ju hur trist som helst, inga bilder bara text. Så är det när man har en lite kokko i kolan dator.
Nu har jag ammat Alfred men han verkar ändå inte vara nöjd...så är det för det mesta, för när han ska äta så ligger han och njuter så mycket att han somnar och börjar drömma...försöker väcka honom men icke. När man stängt fabriken så kommer han sedan på att "just det jag är ju hungrig"
Några av er undrar när vi ska ha vårt dop...jag kan meddela att jag och Glenn ska sätta oss ner i kväll och planera lite, för snart får han inte plats i dopfunten. Så vi MÅSTE sätta ett datum snart känner jag!
Gillar inte känslan av att nästan få panik att inget händer!
Oktober är fullbokat med födelsedagar med hit och dit. Jag, Glenn, min pappa, hans pappa...säkert någon mer.

Titta vad söt och liten Alfred var här:



Tror han kan ha varit ca 12 timmar där.


Tuffing idag ;)



Kommentarer
Postat av: Anna

Man ser ju vem pappan är. Gud så lik Glenn. :) Hoppas allt är bra o går bra. KRAM

2009-10-07 @ 09:10:12
Postat av: Josefine

Sicken knubbis ;)

2009-10-08 @ 22:46:06
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0