Det är söndag IGEN

Och helgen är snart över. Tycker söndagarna har blivit lite av en mysdag. De sjunger på reklamen att det är dax för freeeeedagsmyyyyyyyys...men jag tycker inte man myser så mkt på fredagarna...det är mer på söndagen. Nog tjatat om det nu. Igår var jag och älskling på bio själva för första gången....det var så skönt att komma loss lite. Mormor & Morfar tog hand om Alfred så fint, och så lagade de även middag till oss...så när vi kom hem från bion så var maten klar, men Alfred var lite mer hungrig...räckte inte med det som jag pumpat ut i nappflaskan. Så han fick lite innan jag skulle sätta tänderna i hasselbackspotatis, lövbiff och sås. Det var jättegott!
Bion som vi såg var Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden" Jag bara älskar dom filmerna! De ska man verkligen se på bio, ljudet gör hur mycket som helst...och att man ser filmen så stort.
Ska verkligen se sista filmen oxå, "Luftslottet som sprängdes"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0