Dagens uppdatering

Kom ju på att jag inte skrivit nåt alls om vad jag har gjort idag...ja mer än att letat låtar till vårt dop.
Jag har ju faktiskt bakat bröd!!! Det blev hur gott som helst. MUMS! Har fryst ner lite nu.
När ugnen ändå var på så slängde jag ihop en chokladsmet och gjorde några chokladmuffins...nyttigt och bra...
Tarmen skriker efter choklad ibland...var inte så under graviditeten precis..men nu efter när man ammar kan jag säga att jag blir mer sötsugen än innan.
Mycket mer än så hinner man inte...ger min uppmärksamhet och tid till Alfred! Älskar honom!
Nu somnade han i soffan...han brukar somna vid den här tiden efter han ätit sen klockan 8-9 ungefär konstans typ...känns så iaf...men pausar lite...byter blöja, kräks lite, skrattar och pratar, på med pyjamasen...ammar sen igen. Och sen fortsätter man amma tills nu typ...
Nu ska jag borsta tänderna och gå in och lägga oss...han i spjälsängen och jag i min sköna säng.
Spjälsängen har vi lagt honom sen vi kom hem från BB...man måste lära dom i tid att de ska kunna sova själva.
Tycker jag är viktigt för båda parterna..annars kanske det blir att han ska sova med oss sen...och det går ju inte att skämma bort dom så.
Vi måste börja fixa i ordning lite i hans rum oxå...
Ska nog in och kika lite på styleroom.se och se om jag finner lite inspiration där...det brukar man göra.

Vi säger godnatt...nu ska vi sova till 5-6-7 någonstans där.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0