Babymassage och promenad

Det är det som står på schemat på onsdagar. Först en promenad på en timme och sedan lite mat för att sedan massera våra små bebisar. De är rätt trevliga de onsdagar vi har tycker jag. Alfred gillar att bli masserad och att man pratar med honom...han gillade när man gjorde "I L Y" I Love You på honom.

I helgen tänkte jag att vi skulle åka till Kalmar och shoppa lite, tänkte besöka deras Babyland eller vad de nu har...se om de har något kul där. Sen kanske vi äter på "Stekhuset" Där är det riktigt god mat!
Kanske en veva förbi Ikea med...får se vilket humör Alfred är på, det brukar gå jättebra, men det får man se då.

Nu ska jag ta itu med lite andra mindre roliga saker här hemma. Sånt är livet ;)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Fasen vad roligt att se er idag =)

Det är konstigt att vi aldrig ska komma till skott och träffas. Så nu ta jag tummen ur röven ;)

Vad gör du på onsdag?

2009-10-25 @ 19:24:28
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0