Yiiiihaaa :)

Vi fick lägenheten på Hovshaga. Det blir perfekt. Ska skriva kontrakt på måndag den 25:e.
Kommer blir tufft med flyttningen av grejer, men hoppas på att det finns några snälla själar som vill hjälpa oss....Adde du tar väl sängarna...ha ha de är ju måttligt tunga med de där apparaterna under som gör att man kan ställa in sängarna...ja, jisses det skulle behövas fyra personer för att få ut en säng typ...
Har simmat idag...lite segt var det att komma upp...men sen blev jag pigg.
Efter det så kom farmor in till stan...vi satt här och pratade lite och sådär...sen åkte vi upp till samarkand och handlade lite.
Ikväll kommer syrran hem på en liten snabbvisit med...det var ett jobb hon hade sökt så hon skulle på intervju, hoppas det går vägen nu bara!!
Ska möta henne innan klockan 18 ikväll...ska bli så kul att se henne...och så får hon äntligen se min mage med!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jippi!

Fasen vad kul, är så glad för er skull. Hoppas på en inbjudan till inflyttningsfesten.

2009-05-18 @ 15:31:43
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Erika

Josefine- Det kommer bli FETE fest...bebisen kikar väl ut då med så party all nite long...ha ha inte riktigt kanske.

2009-05-18 @ 15:37:49
URL: http://ererika.blogg.se/
Postat av: Martina

Det var riktigt kul att träffa dig i stan, även om det bara var för en kort stund! ^^ Får se om vi hihner ses nåt mer nu när jag är här nere. Jag måste nog tyvärr sitta och jobba med examensarbetet idag tisdag + imorrn onsdag hela dagen... Så jag vverkar inte ha nån chans att träffa NÅN nere i småland. Hur gärna jag än vill så går det inte... :( Men ni får ju väldigt gärna ta bilen ner till sävsjöström om ni hinner o orkar. ska dock upp tidigt, tidigt på torsdagen. Ska med ett tåg kl 08:00 på morgonen... blä!

2009-05-19 @ 21:01:14
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0