Sista dagen i vecka 26...

Idag har jag vart i simhallen och simmat med Sarah...riktigt duktiga är vi :)
Efter det så åkte vi hem till Sarah och gjorde egna köttbullar och pasta till det...det blev riktigt smaskigt!
Varför gör jag inte egna köttbullar/biffar/köttfärslimpa för! Det som är så lätt! Får ta mig i kragen och inte halka efter med matlagningen!
Strykt upp all tvätten sen hämtade jag ut Glenns dundermedicin som han ska ta nu så hans eksem eller vad tusan det är går ner...jag tror jag blir galen...det enda som jag säger till honom för tillfället är:
-"Snälla sluta Riiiiiiv!"
Det är verkligen hemskt alltså...är rädd att han kommer få ärr...men vi får verkligen hoppas det går ner nu!
Om en timme ska vi kolla på en lägenhet på söder.
I morgon drar jag och mamma tidigt till ULLARED!!!!! Laddat korten med pengar och skrivit inhandlingslista! =)
Perfekt med tanke på vädret oxå...

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad kul att shoppa!! Hoppas att ni hittar nåt kul! ^^

Egna köttbullar och annat är så gott! :P Vi brukar inte göra köttbullar, men vi har gjort biffar vid flera tillfällen. Så lätt att göra. :)

Hoppas att Glenn slipper sina besvär snart. Inte kul det där låter det som... :-/ Kram!

2009-05-07 @ 13:34:08
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0