uppochner-dag

Verkligen alltså.
Morgonen började med ett möte på ams...där man än en gång får svart på vitt vilka nötter de verkligen är. De kan ju för f***n inte svara på NÅGONTING! Allting ska man behöva ta reda på själv!
Nu var det någon jobbgarant som man skulle gå med i...och ja, om man inte gör det får man ingen erstättning...Ja det är ju sådana KRAV de kommer med...man har ju inget val. Det är så svårt att förklara och jag fattar faktiskt ingenting utav det. Iaf så ska man tydligen få ersättningen från försäkringskassan nu istället. Och jag menar STOR mening för mig då att vara med i JOBBGARANTI när jag för ända in i helvete ska börja jobba NÄSTA VECKA och fram tills det går!!
För sen går jag på föräldrapenning. Alltså jag skiter f****n i detta snart! Jag klarar mig ändå!
Hoppa så mellan systemen! De ska verkligen dra åt ALLA som inte har något fast jobb...bara för att det finns en del stolpskott som inte vill jobba...så orättvist är det så jag tror jag börjar gråta snart!
ALDRIG MEEEEEEEEEEEER säger jag bara!
De har verkligen fått mig och många andra i min närhet avskräckta! (Och det är väl meningen antar jag...)
Krångel liv man har medans alla andra verkar ha det som en dans på röda doftande rosor...
Och NEJ till er som påstår/frågar/skrattar hånande/berättar för mig att det är graviditetshormonerna som talar så kan jag meddela att så är inte fallet...man blir nere av sådana här saker. Några hormoner har jag inte känt av, mår prima ballerina...bättre än innan graviditeten och mina aggresiva p-piller.

För att pigga upp mig lite iaf (och er läsare) och inte lägga ner mer energi på den skiten så träffade jag Sarah...vi var över hela Växjö kändes det som...Först vid Västerport och kikade lite...sen på Samarkand och sen ute på Mio...där hittade jag ju såklart 4 stolar och ett snyggt bord :)
Vi tänkte ju vi skulle köpa nytt köksbord nu när vi flyttar...vårt är SÅ tråkigt som vi har nu och kraschar väl snart ändå...



Delta
Matbord oval vitlack

Bord och stolar ska vara i vitt egentligen...Priset för allt det med trumpetfoten kan vi låta vara osagt.


Sen hade de ju ett erbjudande på detta paket...allt för 2500:-

Matplats

Kommentarer
Postat av: millan

impulser är bland det roligaste som finns. oftast roligasre än när man planerar en massa. och det där om festivaler... jag älskar att vara på festival. det är det bästa som finns och jag kommer verkligen hålla på att gå på festival så länge jag kan. det är där jag lever. musik och festmänniska.

2009-05-20 @ 18:52:40
URL: http://papperstrumpeten.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag har kikat på de övre bordet och stolarna, skit läckra:) Så jag kan priset:) lätt värt de för de är as coola plus att stolarna är super sköna.

2009-05-20 @ 18:55:13
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0