Tisdag 5 maj

Inte så mycket som har hänt sen senaste inlägget...igår blev inte många knop gjorda. Hittade en snygg hylla på Village för 149:- som jag tänkte sätta mina värmeljus på...får se om jag hittar någon på Ullared...om inte så köper jag den!
Idag har jag planterat om mina blommor...det blev riktigt Nice =D
Fått erbjudande om 2 lägenheter...nybyggda...en i Sandsbro och en på Söder...så blir väl att vi kikar på dom någon gång i veckan.
Är så trött på att bo mitt i smeten nu och alla motorcyklar som bränner på här utanför...man kan ju för satan inte ha fönstret öppet =(

Lite om den vecka jag befinner mig i nu...v.26:

Barnet kan höra ljud och ljudnivån inne i magen som kan nå upp till mer än 80 decibel. Det är ungefär lika livligt som en stökig stadsmiljö.

Barnet lyssnar på ljuden i mammans kropp, magen som kurrar, nysningar och annat som händer. Det lyssnar även på mammans och omgivningens röster.

Vikt 900 gram.

Nästa gång vi ska till Bm är 15 maj...då ska det mätas och lyssnas på hjärtljud =)

Bilder kommer när Glenn kan ta kort...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kåldolmarna var jättemumsiga! :P Det blev kåldolmar både igår och idag. Jag klagar då inte. ^^ Hoppas att det kommer upp bilder på magen snart! :) spännande Har inte en aning om hur fort den växer och utvecklas. Lite svårt när man inte sett bilder kontinuerligt. :-/ Nä, nu ska jag gå å äta äpple o skanna. sen ska jag hem o äta. Har suttit i skolan sen kl. 10 idag och jag börjar bli lite trött på det faktiskt. :) Kram på dig!

2009-05-05 @ 19:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0