Söndag 17 maj

Var jättetrevligt igår på kvällen. TUR man har diskmaskin säger jag bara! Men blev en del handdisk oxå..men så är det ju!
Fick lite ont i ryggen dock...men varför klaga...hjälper knappast.
Idag ringde farmor och frågade om vi skulle ses i morgon för hon skulle ändå in till stan. Ska simma i morgon först bara.
Vid klockan 3 idag ska jag hämta älskling på jobbet och då ska jag följa med och kolla på när han kör cross...ja, man får ju ställa upp...det får han göra på mig sen.
Antagligen får vi reda på om vi får lägenheten i morgon oxå...KOM IGEEEEEN ge oss den!


Kommentarer
Postat av: Martina

Och imorrn får anna o jag får reda på om vi kommer att få opponera på examensseminariet. :S Just nu känns det väldigt tungt... Fick jättemycket att göra i arbetet helt plötsligt... Imorgon kommer jag hem till småland. :) Såg att jag får vänta en stund på bussen, så om du vill har du chans att möta mig när jag kommer med tåget. tror det var 20-30 min till bussen hem skulle avgå kl. 18:15. Kram!

2009-05-17 @ 22:30:22
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0