Lördagsmyyyyys

Har plockat iordning lite prylar som var ivägen och tusen klädesplagg....Inte mina dock utan älsklings utspridda kläder!
Att han aldrig kan plocka i ordning själv någon gång. Är helt matt nu...
Och sen funderar jag på om vi kommer få lägenheten eller inte...antagligen får jag reda på det på måndag...
Ikväll ska vi bli 10 personer här och grilla...och jag ska fixa iordning sallad och någon potatis....funderar på att göra potatisgratäng...undrar om det räcker med en stor och en liten form då...men det måste det ju.
Värsta som finns om inte maten räcker till...


Kommentarer
Postat av: Josefine

Har ni fest eller?!? Hahaha

2009-05-16 @ 21:38:58
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Tessan

Vilka fina bilder du lagt upp på magen - och i Ginalinne oxå, bra där! ;o) Tror som jag säkert sagt tidigare att det blir en liten pojk! :p Ni vet ju säkert själva redan, ska bli intressant att se om jag får rätt... Heheheee!

Tycker Hovshaga-lägenheten såg jättefin ut, bra planlösning och bra ytor!

Hälsa Glenn så mycket och var rädd om dig! <3 kraaaaaaaaam

2009-05-17 @ 12:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0