Inredning är så kul!

Tycker det är så kul att kolla runt på internet på olika inredningsprylar. Man hittar ju så mycket fint man skulle vilja ha...

Vet att var och varannan har detta i sitt hem...men jag tycker de är så snygga...vill ha ett stort träd och ett litet.


Tidningsställ...

väggtext
Lite rolig väggtext. Men skulle inte köpa den för 390:- tror jag inte...eller kanske ha ha...
Finns så mycket fint att hitta och sätta upp på väggen. www.vimsadekor.se


Dessa träd...varför tycker många att de är så snygga att ha i hemmet egentligen...jag är en utav dom iaf...
Här ett smyckesträd för 195:-


Inga fler skållade lår från en överhettad laptop! 399:-


Smart hängare att hänga sjalar och halsdukar i...fiffigt va! 79:-

Det var lite av det jag hittat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0