Härlig dag :)

Träffat Helena idag...vi var nere på stan och liten sväng på torget...tiden går så fort när man träffar henne. Hon ska ju åka iväg i morgon till Bali en vecka och gifta sig där nere! Så ni kan ju tro att hon var mer uppspelt än vanligt!
Handlade min rengöring och make-up remover från Clinique...var verkligen panikslut på rengöring...och det måste man ju ha hemma!
Gick även in till The Body Shop...köpte en härlig fotmask som skulle vara skön...hade förmodligen inte köpt något om inte säljaren var så trevlig och serviceminded! En sådan vill man ju jobba med! Så mycket har de nog aldrig sålt där när jag vart där innan...då har det vart helt dött. Hon var verkligen duktig.
Så fick jag lite prover med på en lotion till fötterna (rosa creme mmmm) Body Butter till min mage med...hon tyckte jag skulle testa den...och så något till mannen med sa hon....(hmpf...han kommer aldrig använda den cremen ändå tänkte jag)...allt jag kommer hem med till honom, intresserar inte honom så värst mycket ha ha...










Liten uppdatering då...
Ja nu ser man ju att jag är gravid...he he...en annan som oxå var gravid och som skulle äta på samma ställe som vi idag tittade på min mage och sa...vad sööööt....vilken vecka är du i? (ho ho hon var oxå gravid fast i vecka 22)
Ja, hjälp vad en liten mage kan få så mycket uppmärksamhet.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åhh så fin du är vännen. Kul att se bilder, men liten mage, den är väl ganska så normal eller?! Har ni bestämt er över lägenheten? kram

2009-05-13 @ 19:12:13
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0