Funderar o åter funderar...

Så ser planlösningen ut i den lägenheten vi kikat på...
Jag kan känna att man behöver ett rum till...
Alltså det är så jädrans svårt när vi båda tyckte om lägenheten jättemycket...
Men vi vill ju helst inte bo för trångt...eftersom spjälsäng och alla leksaker ska få rum oxå...
Ångest...hur ska vi göra...
Har ju inte tänkt bo där  länge eftersom vi är sugna på hus...men inte känner oss redo NU att köpa eftersom vi inte riktigt vet vart vi vill bo eller hur vi vill bo...
Inflyttning 1 augusti...
Tricky tricky...
Planlösning

Kommentarer
Postat av: millan

den ser ju ganska liten ut för att bo en familj i tycker jag :P

2009-05-08 @ 20:34:43
URL: http://papperstrumpeten.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tjo:) säger som ovanstående, kanske lite liten för tillökning. Jag tycket det är trångt på våran över våning trotts att vi har två rum. Skönt oxå med eget rum till barnet sen när den sover själv i egen säng. Kan säga att man sover mycket bättre när bebisen får eget rum iaf gjorde jag det. Man slappnade av mer och hörde inte minsta lilla grymt som man annars vaknade av. Så jag föreslår en trea till er:) det blir även en massa saker till bebisen som tar plats. Hoppas allt är bra annars. KRAM KRAM

2009-05-09 @ 17:42:31
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0