Det var den helgen...

Varför ska helgerna alltid gå så mycket fortare än vardagarna?
Igår var jag på 25 årsfest hos Minnie...det var mycket trevligt...träffade lite nya ansikten och babblade på, det var hur trevligt som helst. God mat och mumsig tårta!
Fick vara fyllechaffis sen då...men det gör ju inte så mkt...rätt kul att höra snacket he he.
De sjöng även Sing star...åh herre min skapare...vriiiid upp mikrofonerna ;)
Idag har älskling och jag inte gjort så mkt...han ligger och sover nu...ovanligt va.
Tänkte att jag inte skulle sitta vid datorn idag...men tjaa han är ju inte så social så skitsamma då.

Älskar Diors läppglans för att prata om något annat...en av de färgerna jag använder just nu är no 157.
Hållbart, ger mycket glans och känns extra lyxigt på läpparna. Oumbärlig produkt när sommaren är här enligt mig!


För naglarna kan jag rekommendera denna produkten från OPI...

Används med fördel varje dag på nagelbanden och nagelplattan. Gör så att naglarna blir starkare och inte flisar sig lika lätt. Baserad på avocado.
Extra plus för pipetten vilket inte många andra oljor har.


Ska bli kul att börja jobba på onsdag.

I morgon kontraktsskrivning och så tänkte jag simma med! Blir nog två ggr denna veckan eftersom jag fick gratis förra gången, inte fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0