ÄNTLIGEN!!!

Alltså nu har jag suttit och krabbat med datorn för att kunna överföra bilderna från mobilen till datorn. Det gick förra gången...men det var väl en ren tillfällighet att det gick då...för nu var man tvungen att installera en massa skit och sätta in en skiva...bla bla bla...skitsamma..."Det är ju skitlätt" Tänker ni säkert nu och ser sådär frågete(c)kniska ut...men det skiter jag i...för det ska banne mig bara funka när man kopplar in en sladd från mobilen till datorn.
Jepp...nu var man hemma från Ullared då....satans vad trött jag var idag...jag vaknade vid 7 och kunde sen inte somna om efter den numera rutinmässiga "tömma blåsan i tid och otid" Bebis du trycker pååååå...
Åkte upp till simhallen med Sarah för att bli lite piggare...och det blev jag =D
Jahopp...nu undrar ni säkert vad jag handlade och för hur mycket...summan slutade på 3000:- cirka och var inne två gånger...det måste man ju =D
Kassarna stod här så fint i hallen igår och idag med på morgonen...tills jag rev upp allt nu för ett tag sen...
Det var inga bra bilder jag fick trots krånglet...så kan det va ibland.

Saker jag bl a köpte:
Vinkaraff
Massa Ljus....myyyysigt
Servetter
Parasoll till barnvagnen
8 st svarta tabletter
2 Stekpannor en mindre och en större
Skötväska
Maaaaaaassa kraffs till köket...bakplåtspapper, bullformar...you name it.
Sockar
Skiiiiitbra korthållare...älskling fick såklart en med...
Första babykläderna...ett startpaket med 3 plagg...bland annat den bodyn ni ser nedanför
1 par vita byxor med fot
1 Body i randigt...svart och vit (SÅÅÅÅKLART eftersom vi diggar svart då...hrrrm.)
Sockarna på bild nedan...så smååå
Bomullspinnar
Salva
Flaskborste
Digitalt köksur...säger man så ha ha...Timer...
Maaaaaaassa tvål
Shampoo till älskling
Badtermometer (en söt anka)
Badbalja
Badstol med en söt anka på
Hårgel till älskling
Rakblad 8 pack för bara 145:- från Venus...BILLIGT =D
Plåster
Ett magnetiskt block "Kom i håg lista"
Spel "Rita & Gissa"
Resesäng

Och lite till...









Måste tillägga att mamma tyckte det fanns "överdrivet" mycket babygrejer...hon bara flinade när jag sa att "den resesängen tar vi, den var billig =D"
Vad ska du ha den till? Men kära någon det är ju skitbra om man ska åka iväg någonstans...
ha ha ha...hon fick ta den i sin vagn för min var full med grejer..helst efter jag langat i badbaljan i min vagn med...

Det fanns säkert andra lösningar förr och inte alls så mkt grejer som det finns nu...och jag kan faktiskt hålla med...det är en djungel av saker...bra saker som man behöver och många saker som är verkligen "Bonus-saker till bebisen"
Mycket finns det...och man vill ju inte köpa för mycket...det viskas om att man får så mycket i början ju...
Sen fattar jag inte varför jag fick hjärnsläpp och tog fyra plastpåsar och skulle packa i...det fanns ju faktiskt papp-kassar...tänkte nog inte alls...

Kommentarer
Postat av: Martina

VILL OCKSÅ SHOPPA!!!!! :D Såg ju ut som du hade hittat en MASSA saker. :) Vet inte om jag vill shoppa på Ullared dock, har hört att det är MKT folk. :S Var det mkt när ni var där? Kram!

2009-05-09 @ 15:43:36
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0