Sjunde mars

Nu har jag strykt all tvätt som låg här hemma. Och kastat in lite i tvättmaskinen oxå.
Älskling slutar jobba vid 2...sen kommer han och hämtar mig för vi skulle hjälpa hans pappa att leverera ved til en kund.
Sen vet jag inte vad vi ska göra...ikväll skulle vi eventuellt till Klas som fyller år. Men vi får se lite hur det blir.

Sarah frågade igår om jag hade haft några besvär ännu...hon väntar väl på att det ska komma ngt...men nej, jag känner ingenting...en riktig lyxgraviditet. Är på bättre humör än innan...mår toppen.
So far....sen när värmen kommer ska vi nog se vem som inte njuter längre ha ha...kommer bli á la bastu i vår lägenhet med...usch vi måste flytta snart!!
Men det är rätt kul att få uppleva ngt man inte gjort innan...det är en spännande tid...och ingen kan berätta hur det kommer att bli...för det vet ingen mer än jag eftersom det är i min kropp det händer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0