Så kan de va...

Igår var jag hos Sara...vi åt pasta och kollade på melodifestivalen...sen blev det en film efter det...lite skvaller...men mycket mer än så blev det inte för Sara var så trött efter jobbet. Men det var en trevlig kväll ändå.
Något som var mindre trevligt var att Glenn var på fest där det kommer upp saker som inte ngn har med att göra...som t ex slog en viss person vad om att det kommer bara hålla 5 år till mellan oss...och hur j*******vla sjuk i huvudet är man inte då....tack för att ingen tror på oss lixom. Hur bra kompis är man då. Jag ger mig fan på att han är lagd åt det andra hållet. Jag ger mig inte. Han avskyr tjejer, tycker att alla är -.
Kan säga att han aldrig får röra vårt barn. ALDRIG!
Glenn lät mild i sitt sms och sa att det är ju mest på skämt....jo, men visst...allt man säger har väl en tanke/betydelse...anser jag iaf varför skulle man annars säga just en sådan sak!
Men sånt är livet...vårt iaf...kan ju inte bara blogga om rosor och lycka...välkommen till min verklighet där allt inte är kul alltid.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag förstår att du blir ledsen vännen. Men du vet killar har inte alltid något innan för pannbenet. Skit i dem.

2009-03-01 @ 18:36:35
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Martina

Äsch, vilken skitkommentar! Verkligen en kommentar av någon som inte är insatt för fem öre i ert förhållande! Bara att strunta i. :) Såna där kommentarer kommer upp av folk som A) Tittat för djupt i flaskan, B) Har tråkigt och vill liva upp stämningen, C) Känner sig utanför sällskapet och vill ta sig in i kretsen genom att utmärka sig, D) Helt enkelt inte tänkte sig för eller inte visste hur illa en sån kommentar skulle tas. Dessutom tror jag att du är lite stingslig just nu plus att du har svårt att ta skämt och liknande kommentarer på skoj. Bara att låta sånt glida förbi. :)

Min verklighet består heller aldrig av rosor. Det gör väl ingens (??). Det är sånt livet är och tur är väl det för jag vill inte leva på små moln i en rosa mardröm. :D Kram på dig!

2009-03-02 @ 16:55:51
URL: http://smalandstos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0