Städning...

Igår hjälpte jag Glenn att fixa till sitt kontor på kvällen...bar in lite bord och stolar. Han hade målat väggarna vita, så nu är det fräscht där inne igen.
Tog en veva i vårt förråd igår med...men kom på att jag inte kan lyfta så mkt...så Glenn måste hjälpa mig att bära upp en del skräp som ska slängas och grejer som är dax att sälja eftersom de inte har använts.
Har ont i halsen idag...har sovit allan ballan dåligt i natt. Glenn snarkar som aldrig förr oxå. Han har varit lite täppt i näsan.
Det snöar IGEN...efter det kommer det väl regn...så har vädret varit nu i några veckor typ. Man börjar bli lite trött på det nu.
Vad ska man göra idag...jag känner inte för någonting...finns inget att göra =(

Kommentarer
Postat av: millan

har du funderat på om du ville följa med på bio?

2009-03-11 @ 12:15:32
URL: http://papperstrumpeten.blogg.se/
Postat av: Martina

jag kan följa med, om ni skjutsar hem mig efter bion. ;)

2009-03-11 @ 15:03:40
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0