Flytta nu helst

Idag har jag handlat på Citygross...blev en del som man behövde.
åååååå vad vi funderar på vart vi vill flytta...hus eller lägenhet...absolut hus om man fick välja...men det är ju så svårt att veta vilket hus man vill ha...alltså detta är säkert bara lyxproblem som man ha för sig...men ändå...köper man ett hus så ska man ju bo där länge typ...
Bostadsrätt har vi hittat ute på Evedal...HJÄLP vi vill flytta innan solen kommer...vill ha en egen uteplats där man kan grilla och mysa...och nytt kök och större framförallt...nu har vi ganska litet tycker jag...och sen är det ju golvet som bara knarrar hela tiden så fort man lyfter sin fot =(
Förresten Frida sa att hennes kompis oxå hade sökt jobb i simhallen..men det var sjuuuuukt många som hade sökt den tjänsten..så ja, den är nog allaredan tillsatt...undrar om de ens öppnade mitt brev då lixom...hamnade i papperskorgen kanske...det får man aldrig reda på.
Hur som helst...får hoppas Kicks ringer snart så man får jobba lite, där trivs jag så himla bra.

Ska kika lite på hemnet nu och se om man hittar något intressant...tror förresten att Älvsbyhus hade ringt innan (vi var ju på husmöte för några veckor sedan och hittade då ett hus...) och vill veta om vi har funderat något angående det hus vi ville ha då...

Uppdatering om min graviditet med kanske...därför jag bloggar egentligen...daaaah :)
Mår bra...inga besvär, är t.om på bättre humör än någonsin säger många (har nog med att göra att jag åt p-piller innan med...de ska vi INTE börja med sen igen)
Det är som bubblor i magen och det rör sig...mamma kände på magen igår och hon kände att det rörde sig...ha ha...ja denna veckan är jag halvvägs...dock 3 veckor kvar till BM...känns som en evighet...något annat...nej not so far..

Kommentarer
Postat av: Martina

Var hände med bilduppdateringen av magen egentligen? :)

2009-03-16 @ 17:59:22
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0